Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zaterdag 4 november 2017

Mochilla tasje

Goedemiddag allemaal,

I
Het is echt een verslaving hihihihi lol :)  (Mochilla tassen haken)
En wat een heerlijke hobby heb ik toch, want ook dit is weer te gek om te maken.

Het patroon wat ik gebruikt heb komt van Rianne,s haaksels.
Rianne ontwerpt prachtige tassen voor groot en klein.




Ze heeft ook een geweldig boek uitgebracht. Heel erg duidelijk en voor de beginner erg goed te begrijpen. Ik vind het een echte aanrader. 


Je kunt er verschillende patronen in vinden. Van tas tot band. 




Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer.

Warme groetjes Ilonka




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen