Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

vrijdag 1 januari 2016

Duitse sint jacobs schelpen omslagdoek


Ik ben de afgelopen drie dagen lekker aan de freubel geweest. Deze Duitse sint jacobs schelpen omslagdoek heb ik voor een hele lieve vriendin gemaakt.

Ze wilden deze combinatie graag hebben. Zelf ben ik er ook helemaal weg van. Lieve Jolanda morgen ga ik hem posten. Dikke knuffels van mij XXXXX
Heb je ook belangstelling voor deze omslagdoek stuur me dan een pbtje. 
Hij is te maken in elke kleurstelling.




Gezellig dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer


2 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden zeg!
    En wat lief dat je die voor je vriendin hebt gehaakt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt al flink gehandwerkt hoor! In 3 dagen deze sjaal helemaal klaar en zo mooi dat hij geworden is! Lief dat je hem voor je vriendin maakte.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen