Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 9 december 2015

Kerstboom

Goedemorgen dames,

Na weken haken is hij eindelijk af. Mijn Mala design kerstboom.
Wat een werk was het maar ik ben er helemaal blij mee.
Ik heb het prachtige katoen van Scheepjes (Lara) gebruikt.
en dit is het eindresultaat.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Warme groetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. dat geloof ik dat het een heel werk is,
    gehaakt en dan nog in elkaar zetten1
    Maar jij hebt vast een kerstboom die niemand heeft...
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele uitdaging maar het is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is hij geworden, maar het lijkt me ontzettend veel werk en haken is echt niet mijn ding. En deze blijft elk jaar herbruikbaar.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen