Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

dinsdag 10 november 2015

LEUKE AMIGURUMI CLUB

Goedemorgen dames

Al ben ik niet veel op clubs, ik ben nog steeds actief aan het haken en breien.
Met een baby born club heb ik nu dan weer een leuke Amigurumi club geopend.






Ben je ook verslaafd aan amigurumi haken , kijk dan eens op mijn cluppie.
Wil je het leren meld je aan an laat het mij weten. Dan zal ik daar tijd voor vrij maken.
Ben je zelf actief mat amigurumi haken show dan je werkjes .
Want wat is het toch leuk om elkaars creaties te bewonderen.

Kom je ook gezellig langs ??

Warme groetjes Ilonka 



1 opmerking:

  1. Helaas ben ik helemaal geen haakster Ilonka, maar ik zal wat reclame maken bij mijn vriendinnen die wel haken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen