Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

vrijdag 24 april 2015

Update

Goedemorgen blogsters.
Ik heb mijn blog geupdate want ik wil mijn blog weer gezellig maken.
Doordat fb zo populair is vergeet ik weleens bij mijn medebloggers langs te gaan. 
Dat is best erg jammer. Want ook met een blog kun je, je creaties delen. 
Vanaf vandaag ga ik daar verandering in brengen. 
Ik hoop dat jullie mijn creaties leuk gaan vinden. 

Omdat ik verslaafd ben aan sokken breien heb ik op FB een sokken een  groep aangemaakt.
Het wordt al een gezellige club, met leuke patronen. 
Ook staat er een leuke wedstrijd op de groep. Waarbij je een prijs kan winnen. Hoe leuk is dat. !!

Kom langs en meld je gezellig aan.

Dit zijn mijn Schatjes sokken het patroon kun je op de groep vinden,




Ik hoop jullie hier te verwelkomen. leuk dat je langs kwam tot de volgende keer.

Brei en haak groetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. mooie sokken heb je gebreid. Ik heb geen facebook dus ik geniet gewoon via dit blog van je mooi maaksels en ga je volgen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen