Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

vrijdag 17 april 2015

Flower power sjaal

Goedemiddag dames,

Ik heb deze Flower power sjaal in opdracht gemaakt. Een hele klus maar zo leuk om te maken.















Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer

Haakgroetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Sjaal Ilonka.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal. Daar wordt de opdrachtgever vast bij van. Knap gemaakt.

    Fijn zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te kijken dank je wel! Prachtig mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen