Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

vrijdag 20 februari 2015

LEUKE AKTIE !!

Goedemorgen dames, het voorjaar staat weer voor de deur. Hier begint morgen de voorjaars vakantie. Daarom lijkt het me leuk om een leuke aktie te houden. ALLE DRIE DE PATROONTJES VOOR € 4,95 .Ze zijn te bestellen via i.heuverkamp@quicknet.nl De popjes zijn 35 cm groot

Haakgroetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. Hey how are you? I have come to your blog through a blog friend. I liked it so much that I have become a follower. I invite you to meet my blog, I hope you like it. a greeting
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen