Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zaterdag 13 december 2014

Kerstgroep Dickens muizen

Eindelijk is mijn Dickens muizen groep af. Wat een werk maar zo leuk om te maken 
De patronen van de muizen kun je hier vinden.





Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.
Haak groetjes Ilonka

5 opmerkingen:

  1. ze zijn super knap, heb ook enkele patronen van deze super mooie muizen

    Ze staan prachtig hoor !
    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die link is niet meer ok maar ik wil wel graag betalen voor de patronen in het nederlands

    BeantwoordenVerwijderen