Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 15 december 2014

De vrolijjke Pinquin

Weer een Stip & Haak gemaakt voor een van de kleinkids. Die zijn dr ook helemaal gek van. En zeg nou zelf van deze ondeugende Pinqiun wordt je toch vrolijk.






Leuk dat je langs kwam om te kijken, tot de volgende keer.

Haakgroetjes Ilonka

4 opmerkingen:

  1. Super, die is echt vrolijk!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke Pinquin!! Via Annemarie's haakblog kwam ik op je blog terecht. Ziet er super gezellig uit :)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n mooie en gekke pinguïn!! Super!

    Beste wensjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen