Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zaterdag 13 december 2014

Bescherm engel

Ik ben nog druk bezig met het maken van al mn kerst creaties. 
Maar dit beschermengeltje heb ik net klaar. 
het patroon is van Nenne Design. En zo leuk om te maken.
De lantaarn is van Action.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Haakgroetjes Ilonka

2 opmerkingen:

  1. Ach, wat een mooie engel! Gelukkig heb je het deurtje open gelaten, anders kan ze haar taak niet volledig uitvoeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg schattig uit. ik heb zelf iets soortgelijks gemaakt. gr maril

    BeantwoordenVerwijderen