Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

donderdag 13 november 2014

Nieuwsflits opening webshop

Eindelijk is het dan zover. De vernieuwde website Van mijn zus Sabrina en haar dochter Michelle gaat online met allemaal leuke producten. Met een speciale openingsactie van 5% korting op alle producten. Als je in de winkelwagen de code "opening" toevoegt wordt de 5% korting automatisch verrekend! Er worden regelmatig nieuwe producten toegevoegd! Dus ben je nieuwsgierig geworden neem dan snel een kijkje op www.leukecreaties.nl









Kom snel langs OP = OP


groetjes Ilonka

1 opmerking: