Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 6 oktober 2014

NIEUW BLOG

Hallo allemaal,

 Ik wil dit graag even onder de aandacht brengen mijn zus Sabrina met haar dochter Michelle hebben een eigen webshop geopend. Ze zijn ook echt crea bea,s kijk maar een in de webshop.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/leukecreaties/



Ze hebben sinds vandaag ook een eigen blog, LEUKE CREATIES.
Ze zijn nieuw in blogland.  
Nu zou ik het zo leuk vinden als jullie ook bij haar volger zouden willen worden. 
We vinden het toch allemaal leuk om elkaars creaties te zien. Vast bedankt hoor. 

Leuk dat je langs wka om te kijken tot de volgende keer

Haak groetjes Ilonka


1 opmerking:

  1. Wat een prachtig blog hebben ze, ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen