Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

donderdag 9 oktober 2014

Herfst tafereeltje + Paddestoelen

De herfst is begonnen dat kun je buiten heel goed zien.
 Gisteren bij Action een lantaarn gekocht. Gisteravond heb ik mijn paddestoelen afgehaakt. 
En er een herfst tafereeltje van gemaakt.





De patroontje kunnen jullie HIER vinden

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan Ilonka. Een prachtig stuk.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi, bijna écht

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat supermooi gemaakt!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ontzettend leuk vind ik je herfsttafereeltje,zo mooi zijn je paddestoelen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen