Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zondag 21 september 2014

Vier beren op een rij

Daar zitten ze dan vier beren op een rij. Wat is het patroon van Stip & haak van Bram de beer toch leuk om te maken.



Ook ik ben gek van de patronen die gemaakt zijn door Herriet.
Ze zijn makkelijk te lezen. Dus er volgen er nog meer hoor.

Deze bruine beer heb ik in opdracht gemaakt voor een kraamcadeautje.



De kleine Noah wilde ook graag een teddy beer, en heeft de kleuren  blauw /rood uitgezocht.
De roze is voor mezelf als de kleine Liv komt.
De witte beer met de vrolijke kleurtjes heb ik voor Liv zelf gemaakt.
Zo hebben alle beren een eigen bestemming gekregen.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




3 opmerkingen: