Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 29 september 2014

Kurbis de halloween pompoen

Kurbis de Halloween pompoen is klaar. En wat zijn de patronen van Mala Design toch supergaaf om te maken. Deze heeft al een plekkie gekregen bij Linda. Nu nog zelf eentje maken. Ik ben hier al erg tevreden mee. !! 



Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. HALLO ILONKA,
    HARTSTIKKE MOOI VINDIK JE POMPOEN GEWORDEN ,IK HEB HET PATROON OOK MAAR VIND HET EEN MEGA KLUS OM TE MAKEN,HIHIHH DUS IK GENIET MAAR VAN WAT ANDERE MAKEN ZOALS JIJ ,LEUK OOK AL DIE KLEINE POMPOENTJES,MIJN COMPLIMENTEN WEER.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo kan u mij soms zeggen waar ik het patroon kan vinden?
    zou hem graag ook maken
    groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen