Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 2 juni 2014

WORK IN PROCESS !!

Ik kan er momenteel geen genoeg van krijgen. Ik ben verslaafd aan het haken van Stola,s en omslagdoeken.  Dit keer is het de Dutse Sint Jacobsschelpen omslagdoek.
Het patroon kun je via de mail doorgestuurt krijgen.
Of kijk eens op deze geweldige site.


Het wol is van Zeeman Royal. en op haaknld 4mm wordt hij gehaakt.

Dit is mijn Work in process !!


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren. Mooi patroon.
    Ik ben nu met een soutbay sjaal bezig. En de russische, maar die lukt nog niet zo goed.
    De haakdeken was mijn haakbegin.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen