Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

dinsdag 6 mei 2014

RUSSICHE STOLA

Ik zag de Russische  stola op blogs en FB langskomen. Dus ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en ben er aan begonnen. Het viel me alles behalve mee om hem te maken. Ik heb het katoen van Scheepjes ( Lara) gebruikt op haalnld. 4.5 mm. 

En dit is het resultaat.






Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




2 opmerkingen:

  1. Hele mooie stola, heb je daar een patroon van ik ben nl al een tijdje op zoek naar zo'n patroon.

    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anne- Marie het patroon vind je onderaan de stola.
      Kijk anders even hier Het haakje https://www.facebook.com/groups/194800000720929/

      Groetjes Ilonka

      Verwijderen