Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 2 april 2014

WAGENSPANNER

Ik heb er nog maar eentje gemaakt. Hij blijft gewoon zo leuk om te maken. Het patroon van de wagenspannner kun je vinden bij Matawi,s Favorites.
http://www.matawisfavorites.nl/c-1911419/matawi-s-crea-s/



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



3 opmerkingen:

  1. Ze blijven inderdaad erg leuk! Je hebt er een mooie kleurencombinatie van gemaakt, zal vast met open armen ontvangen worden.
    Heb zelf ook van de week 3 kraamcadeautjes gemaakt en afgeleverd. Nieuwsgierig geworden? Kom dan gerust eens op mijn blog kijken:
    http://decreatieveuil.blogspot.nl
    Fijn weekend!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig deze uilen wagenspanner :))

    BeantwoordenVerwijderen