Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zondag 6 april 2014

TWEE UILEN

Wat doen we vandaag lekker lui zijn, en heerlijk op de bank deze twee uilen gemaakt. Het patroon is een beetje van mezelf en uit het uilen pakketje van de boekenvoordeel.
Mijn creatie is ook hier te bewonderen. Op de Dutch Amigurumi Groep. https://www.facebook.com/groups/165227607019931/




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Wat een leuke blog heb je!
    Ik ga je volgen!
    Kom je ook een kijkje bij mij nemen?
    Groetjes Simone
    ps. Hoe is het met je CAL deken?
    http://haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke uilen :)) leuk dat er ook een beetje van jezelf inzit !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute owls - I love owls they are my favourite and very popular at the moment.

    BeantwoordenVerwijderen