Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

dinsdag 22 april 2014

SOUTH BAY SJAAL

Goedemorgen mijn South Bay sjaal is af. Ik heb mijn sjaal gedoneerd aan Bones4kids.

 

 
 
http://www.bone4kids.be/. Zo kan er weer een kindje geholpen worden om een beenmerg transpantatie te krijgen. Alle beetjes helpen. Charlotte Ik zal de sjaal morgen naar je toesturen. XXX Ilonka. http://www.bone4kids.be/
 
 
 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, wat een prachtige omslagdoeken! Ik had een vraagje over de bolletjesrand, die vind ik zo leuk en zou die graag maken rond mijn Duitse Jacobsschelp-doek. Maar als ik de 2 rondjes probeer dicht te krijgen door de bovenste naar beneden te vouwen en een vaste onder de onderste te doen, wordt het niet echt een rondje, maar een rommelig frutseltje. Stom he? Hoe kan ik dat nou beter doen?

    BeantwoordenVerwijderen