Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 17 februari 2014

LUPO HET LAMMETJE

Ik heb voor mijn aankomend kleindochtertje de LAYLALA lam gemaakt. Ze komt in de wieg te staan. Ik heb er een speeldoosje met het liedje slaap kindje slaap in gemaakt. Het muziek doosje is te verkjigen bij Matawi,s favorites. Laat nu het kleine meidje maar komen, ik ben er klaar voor.




 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt en voor je kleindochter dat is helemaal speciaal.
    Leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een lief muziekdoosje, prachtig gemaakt!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, zo ontzettend schattig. Wat een heerlijk lief lammetje. En wat leuk dat je er "Slaap, kindje slaap" als muziekdoosje ingestopt hebt. Alhoewel de tekst "een schaap met witte voetjes", dan "een schaap met grijze voetjes" zal moeten zijn ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen