Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

donderdag 6 februari 2014

BOX KLEED

De laatste week druk bezig geweest om een boxkleed te haken. En joepie hij is klaar. Ik daarvoor het wol /acryl gebruikt van Populair. Te verkrijgen bij Kreatief Hoorn. http://www.kreatiefhoorn.nl/
Nu maar afwachten wanneer de kleine meid zich aankondigt.




Leuk dat jel angskwam om te kijken tot de volgende keer.

 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is hij mooi geworden.
    Netjes gehaakt, en zo vrolijk! Wie wil daar nog niet op liggen :) Leuk idee voor mijn berg Softwol; een boxkleed haken...!

    Fijn weekend,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen