Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

donderdag 16 januari 2014

CROCHET ALONG

 Eindelijk ben ik ook begonnen aan mijn crochet along deken.


Op het blog van LittleWoollie

vind je een uitgebreide Tutorial 
van deze Mixed Stripey Blanket !!

Ik heb helemaal de smaak te pakken. 
En dit is het resultaat. 




Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

  1. Super wat leuk. Leuke kleurtjes heb je gekozen.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er al erg leuk uit Ilonka, veel succes met de rest van je deken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen