Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

dinsdag 3 december 2013

REISZAK / COCOON

Ik kwam deze Cocoon / Reiszak tegen op FB. Het patroon is van Broddels en Zo.
Voor mijn dochter Linda straks erg handig om de baby warm mee naar oma te nemen.
Het wol is van populair en heb ik dubbeldraads gebruikt met breinld nr 5. Zelf heb ik er een kleine verandering aangebracht
Ik heb de Chapuchon rond gemaakt. Dat vind ik zelf wat mooier.
Dit is het resultaat.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Tjeetjs, wat is die mooi zeg!
    Je bent flink bezig geweest!
    Daar zal je dochter erg blij mee zijn!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gemaakt en lekker warm voor de baby, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O,wat mooi en lekker warm!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen