Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 30 december 2013

NIEUWE FB GROEP

Hallo ladiesss, Ik ben verslaafd aan haken, en ik ben gek op amigurumi,s haken.
Nu heb ik een nieuwe FB groep geopend. DUTCH AMIGURUMI FB GROEP

Het leek me echt leuk om samen met de groep een project te haken. 

Vind je Happy Bunny ook zo leuk meld je dan aan en wordt lid !!


Dit is Happy Bunny


Doen jullie gezellig mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


17 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk, ik word lid :) ik heb zelf een algemene haakgroep, misschien ook leuk? https://www.facebook.com/groups/584413334964422/

    Groetjes Imara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, wat is de naam van je groep want ik vind je zo niet.

      Verwijderen
  2. Do have this in English. Please thank you very much

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Http://kristieskids.weebly.com/patterns1 -- just scroll down

      Verwijderen
  3. Hallo Ilonka. Ik ontdekte nu pas jouw pagina en ga je nu ook volgen. Zag hele leuke dingen op je pagina. Kan je mij vertellen waar ik het patroontje kan vinden van happy bunny?
    Vast bedankt. Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Id love this pattern as well please. Thank you
    Jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk hoe kan ik aan het patroon komen.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. where can I get the pattern please pamie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graziosissimo e dolce il coniglietto! E' possibile avere lo schema? Mille grazie Marzia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. please could you translate to English i love this bunny want to make for my grand babies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Please, could I get this translated to English?

      Verwijderen
  9. Hallo, hoe kan ik aan het vrijpatroon geraken vind hem zo mooi als het kan mag je het door sturen naar dekeyserfrieda@gmai.com dank U, wel Frieda

    BeantwoordenVerwijderen