Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

dinsdag 17 december 2013

KERSTMUIZEN

En ja hoor ook ik heb mn kerstmuizen op tijd af. Ze zijn te leuk om te maken.
Daar kunnen we verlopig heel veel plezier aan beleven, Het patroon kun je hier vinden  bij  Aminette,s World.
Vanaf vandaag zijn ze ook te bewonderen op het Dutch Amigurumi op FB.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi geworden Ilonka :)
    4 Muizen én de boom, dat heb je best snel gedaan, respect...............ik weet wat voor "rotklus" die boom is.
    Sneeuw tapijtje staat er ook superleuk bij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh, die zijn echt te gek, wat een leuk stel, knap gedaan hoor Ilonka, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden zeg!
    Leuk die " sneeuw" waar ze op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk geworden...net wat ik op facebook al zei.misschien volgend jaar toch ook maar eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen