Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 16 december 2013

CHRISTMAS TREE.

Mn kerst boompje voor bij de Kerstmuizen is klaar. Het patroon is hier te vinden. http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/aminettesworld/ 
Nu snel weer verder met mn kerstmuizen want voordat ik het weet is het kerst.


 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




2 opmerkingen:

  1. De boom is al leuk geworden. Benieuwd hoe ver je komt voor de kerstdagen met de muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffft, dat worden korte nachtjes als je alle muizen nog moet haken!
    De boom is TOP!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen