Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zondag 8 december 2013

BIJTRING / RAMMELAAR

Vandaag mn laatste kraamcadeautje afgemaakt. Een leuke bijtring / rammelaar. Nu alles nog leuk inpakken. Ik beb benieuwd hoe Linda het zal vinden. Nog een weekje wachten dan is het zover. En mag ik het haar geven voor haar babyshower..
 
 
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. De rammelaar is echt superlief geworden!
    En je haakt ook zo mooi regelmatig!

    Ik ben ook heel benieuwd hoe je dochter het allemaal gaat vinden.
    Foto's!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk is het he kraam cadootjes haken ziet er in iedergeval super leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen