Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zondag 17 november 2013

WAGENSPANNER

De laatste dagen lekker aan de haak geweest. En deze wagenspanner is het eind resultaat. Kraampakketje wordt al aardig gevult zo :) Het patroon is van Matawi,s favorites.


 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Wat een superschattige wagenspanner!
    En mooie kleuren ook!
    Dat gaat vast een mooi kraampakket worden.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat mooi geworden!! Ik ben benieuwd hoe het complete pakket eruit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat is dit super geworden! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!
    Het zal maar in je kinderwagen hangen leuk!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig om dit in de kinderwagen te hebben.
    Liefs Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen