Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 27 november 2013

SPEENHOUDER MET ZEEPAARDJE

Goedemorgen ladiesss,

Ik ben aan het brainstormen geweest wat ik op een speenhouder zou maken.
Ik heb gekozen voor een zeepaardje. 



Het patroontje van het zeepaardje komt uit het boekje van Cristel Krukkert ( Beestenboel)


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


3 opmerkingen:

  1. Dit is heel leuk geworden Ilonka.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zie je niet vaak... een zeepaardje bedoel ik.
    Hartstikke leuk gedaan!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen