Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

vrijdag 8 november 2013

ROZE DAMES TRUI

Hallo ladiess,

Verleden week ben ik aan deze trui begonnen. 
Wat staan er een leuke truien in het tijdschrift. BREIDOMEIN. 
Ook mijn trui kun je in het blad vinden. 







Het patroon van de trui kunnen jullie boven in de balk vinden bij breipatronen.
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Snelbreier ben je dus,
    Doe het je niet na
    Wel mooie trui lonka

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie trui!
    En heb je die in 1 week gebreid?

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke leuk Ilonka, wat ben jij snel, je bent zeker 's-nachts ook doorgegaan???? en gaaf dat je het patroon wilt delen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. top zeg in een week un trui kunnen breien maar ziet er leuk uit petje af ben gelijk maar volger geworden hoop dat je dat leuk vindt gr mery , pssss ik heb ook een blog als je op mijn afbeelding klikt dan gaat de rest van zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een mooie trui is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ilonka. Als eerste bedankt dat je dit patroon wilt delen. Ik vind dit een prachtige trui en wil hem ook gaan breien maar ik kan het patroon niet uitprinten. Het is niet te lezen. Heb jij daar soms een oplossing voor?

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige trui is dit geworden.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen