Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 6 november 2013

HELLO KITTY SPEENHOUDER

Ik heb weer met mn hoofd in de wolletje gezeten. Dit keer heb ik voor het kraampakket een Hello Kitty speenhouder gemaakt. Het patroon kun je vinden bij Matawi's creaties. 



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

10 opmerkingen:

  1. heel mooi gemaakt!
    En dat kleurtje snoeproze voor een meisje is schattig!
    groetjes ik heb een Give Away! neem ook en kijke op mijn blog!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilonka,
    Leuke dingen. maak je.
    Ik ben gelijk maar volger geworden;)
    Kom je ook een jeertje op mijn blog kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie nu dat ik precies je 50e volger ben, leuk.
    Gefeliciteerd met zoveel volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka
    Wat een leuk blog heb je en prachtige dingen maak je, ben je gaan volgen
    groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is schattig!

    Groetjes Imara
    www.projectknuf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief, met Hello Kitty! Ik heb er net één af gewoon als knuffeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leukerd is dit! leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig en mooi gemaakt.
    Ik ben sinds kort weer een beetje aanwezig.
    Lees 1 van mijn blogs groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen