Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 16 oktober 2013

SOFIA

Goedemiddag  allemaal,

Ik kwam op het Amigurumi Haakparadijs Sofia tegen. Nadat ik gehoord had dat er een kleindochter opkomst is. Ben ik gelijk aan de slag gegaan. Het patroon kun je HIER  vinden.
Mijn eerste kraamcadeautje is klaar en dit is het resultaat.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



1 opmerking:

  1. Wat een schatje Ilonka, en wat heb je een super leuke achtergrond, die beer is ook zo schattig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen