Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

vrijdag 18 oktober 2013

POESJE EN BEERTJE

Ik heb de laatste dagen lekker met mn hoofd in de wolletjes gezeten. Ik had flink de griep maar stil zitten kan ik niet. Dus dan maar lekker aan de haak. Ik ben weg van de patroontjes van
 Aminette,s world
En dit keer ben ik aan de slag gegaan met het poesje en het beertje. Zo heb ik alweer een kraamcadeautje klaar voor Linda.

Dit is het resultaat





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. hoi Ilonka, wat een schatjes, zo kon je toch nog lekker bezig zijn en je gemak houden, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes ilonka.

    Groetjes

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden zeg, daar zijn ze vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt schattig geworden. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ontzettend mooi gehaakt en zo lief om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze lief geworden

    liefs
    nancy
    http://haakmutsie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig Ilonka echt heel lief!!
    Je haakt ook prachtig. :)
    Ben met de kaarten wereld gestopt wat een verplichtingen pff
    Dus ook aan de haak geslagen.
    En ik word ook oma eindelijk haha

    Liefs Sonja
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen