Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zondag 27 oktober 2013

KRAAMTAART MET BESCHUIT MET MUISJES

Ik weer lekker met mn hoofd in de wolletjes gezeten. Ik had een hele tijd geleden een haakpatroontje gekocht van een beschuit met muisje. De beschuitjes heb ik in mijn vakantie s'avonds zitten haken. En na gehoord te hebben dat we een kleindochter krijgen heb ik er roze kraaltjes op geborduurd. Na een daggie brainstormen was ik er uit. Ik maak er nog een taart bij. En hoe leuk is het om je kraamvisite een gehaakt beschuit met muisje te geven. Voor Noah is het leuk om dit beschuitje uit te delen. Zo staat hij ook nog even in de picture.

Ik ben naar Xenos gegaan om daar de houten doosjes te halen en ik ben daar mee aan de slag gegaan..

Het muisje boven op de taart en het speentje en de beschuit met muisjes zijn te koop bij Haakmuts.
Helaas kan ik geen 40 beschuitjes op het plateau plaatsen. Jullie zien ze niet allemaal.
Ik ben reuze blij met het resultaat. En whahahah lol lol ik kan niet wachten om het Linda te geven.
 





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, dat moet een heel werk zijn geweest. Je taart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook gereageerd op Facebook, ik vind je taart zooooooooo mooi, prachtig gemaakt en zo mooi afgewerkt,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige taart ilonka.

    Groetjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi en leuk.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a big and nice cake. it should be very tasty)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige taart,daar zitten vele uurtjes in verwerkt!!!
    Ga je volgen, ben benieuwd naar meer.
    Ik haak pas sinds een aantal maanden maar wat is dat verslavend zeg!!! Ben druk bezig met allerlei kerst haaksels, die ik nog niet kan laten zien. Op mijn blog staan wel andere haaksels van mijn hand, neem gerust een kijkje!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige dingen maak je, geweldig die muizentaart mét beschuiten! Wat zal je dochter verrast zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ilonka,

    Wat een prachtige kraamtaart!
    Daar zal je dochter wel heel erg blij mee zijn!

    Ik haak en brei ook en ik wordt daar steeds verslaafder aan ;-)
    Ik ga jou blog ook volgen.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat super mooi gemaakt!
    Wat een klus is dat geweest!
    Je dochter boft maar met zo crea moeder!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enorm lief en schitterend cadeau is dit. Geweldig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gemaakt zeg. Ben echt onder de indruk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend cadeau en wat prachtig gehaakt allemaal.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is echt prachtig gedaan complimenten Ilonka, groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen