Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 4 september 2013

MC QUEEN

Goedemorgen ladiess,

Mijn kleinzoon Noah is gek op CARS !!
Hij is verslaafd en je kan hem overal blij mee maken. 
Als het maar alles te maken heeft met Cars. Dan ga je toch als oma zijnde aan de slag en brei je een 
Bliksem  Mc Queen trui.
Hij heeft hem al gezien, Hij spoorde oma zelfs aan om te breien. Hoe leuk is dat.
Morgen ga ik hem ermee verassen. Al vallen waarschijnlijk morgen de musjes van het dak.
Vanwege het mooie weer. Noah zal hem beslist aan willen trekken..

En dit is het eindresultaat.





 IK weet al dat er nog een cars op zijn verlanglijstje staat. Luigi... 
Zo maar gelijk een bolletje halen. Volgende project is alweer een feit.
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer,



6 opmerkingen:

  1. hoi Ilonka, wat een gave trui en natuurlijk gaat die morgen aan, logisch toch? je kleinzoon boft met een oma die zo mooi kan inbreien, succes met de volgende, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg Ilonka, Ja het is gelukkig nog geen truien weer maar hij kan er ook naar kijken toch ;)
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mega mooi zeg. Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo ilonka,
    super is je cars trui geworden zeg,logisch dat die die gelijk aan gaat doen hoe warm het ook moge zijn,hihihih
    mijn complimenten,ben beneiuwd naar je volgende creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilonka,

    Graag wil ik als oma zijnde ook een trui van Cars Mac Queen maken voor mijn klein zoon.
    kun jij mij vertellen waar ik zo'n Patroon kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen