Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zaterdag 7 september 2013

Berenvrouwtje

Allereerst wil ik mijn nieuwe blogvolgsters welkom heten. 
Leuk dat jullie mijn creaties komen bewonderen
Een tijdje geleden heb ik dit berenvrouwtje gemaakt voor mijn dochter Linda.
Zo heeft ze weer een leuk kraamcadeautje om weg te geven.
Ik wil hem jullie toch even laten zien.



Leuk dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.


7 opmerkingen:

  1. Zo lief en zo mooi, super!!

    Lieve groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig berenvrouwtje ilonka.

    Groerjes lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een lieverd geworden, prachtig! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje en zo'n kadootje is toch altijd welkom? Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het al op facebook gezien, maar wat ai het toch een super leuke beer. Die wil iedereen toch wel als kadootje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig beren meisje is dit!!!!!
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat een schattige beer

    Mooi
    groetjes
    Diane
    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen