Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

donderdag 8 augustus 2013

KNUFFELPOPJE

Ik vind ze zo leuk deze knuffelpopjes.
Ik heb er al verschillende voorbij zien komen en ze hebben een hoog knuffel gehalte.
Ik heb wol van populair gebruikt dat is lekker zacht.
Het patroon kun je HIER vinden.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer


7 opmerkingen:

  1. Deze heeft inderdaad een hoog knuffelgehalte Ilonka, wat een schatje, leuk he als je het zo onder je handen vandaan ziet komen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je knuffelpopje op faceboek. Wat leuk dat je een blog gestart hebt. Ik ben volger geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kuffelpopjd en knuffeldoekje ilonka.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ilonka..ik ben je blog ook gaan volgen. zag je link op me facebook haakpagina staan. zag ook dat je mijn bent gaan volgen leuk..zo missen we niks van al dat moois wat er gemaakt word.
    ik moet ook nog eens dit patroon aan schaffen..heb nog genoeg restjes liggen waar ik dit mee zou kunnen maken.
    waar is dit patroon ook al weer tekoop??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda dan je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Ik heb je een mailtje gestuurt met het adres van het patroontje

      XXX Ilonka

      Verwijderen