Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

dinsdag 6 augustus 2013

KNUFFELDOEKJE

 Hallo ladiess,

Ik ben ook gek op Amigurumi haken. Nu Linda in verwachting is ben ik ook weer even met mn hoofd in de wolletjes gaan zitten. En dit knuffeldoekje is het resultaat

Ik heb hier Cantania katoen voor gebruikt. 





Leuk dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg....ik heb ook een haaknaald en garen, maar ben er niet zo goed in...misschien dat het nog gaat komen ;)

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Ilonka, ik wist niet dat je ook deed haken , dus toen ik het zag op facebook gelijk je volgen natuurlijk.
    groetjes jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is hartstikke mooi geworden
    daar zal je kleinkind veel plezier aan beleven,
    mijn complimenten hoor.
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dit is ook al zo'snoepie, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen