Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zondag 25 augustus 2013

KNUFFEL POPJE 2

Hallo allemaal,

Ik vind ze zo leuk dat ik hier nog een andere variant van het knuffelpopje gemaakt heb.
 Het patroon kun je HIER vinden. 




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



4 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n lieverd en zo mooi! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een hele snoezige knuffel, knap gemaakt !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd. Ik zou hem ook graag willen maken, maar de link werkt niet. Kun je me nog aan het patroon helpen?
    Mijn zoon had vroeger zo'n klein kaboutertje als trouwe knuffel. Nu is hij vader geworden van een mooie zoon en wil ik graag zo'n zelfde knuffel voor hem maken.

    BeantwoordenVerwijderen