Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 28 augustus 2013

GRANNY SQUARE DEKEN

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgsters welkom heten.
 En wat leuk dat jullie  mijn creaties komen bewonderen.

Ik ben een pittig tijdje bezig geweest met mijn Granny Square Project.
Ik vond het een hele klus maar ben er reuze blij mee.
Dit is mijn resultaat...



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgenden keer.




7 opmerkingen:

  1. een mooie kleurcombinatie en daar gaat het om bij granny squares

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilonka,
    Ik hoop dat het gaat lukken heb namelijk geen blog.
    Maar ik vind je Granny deken prachtig en zou graag willen weten welke Granny je hebt gebruikt.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nouw het is mooi project geworden en je zult er zeker lekker warm onder liggen. Wat is je volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er supermooi uit Ilonka, heel bewerkelijk maar het is de moeite waard, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is gewoon suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper gaaf, wat een prachtige kleuren heb je ook gebruikt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen