Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 15 juli 2013

Welkom allemaal

Hallo Ladies,

Welkom op mijn Haak en Brei Blog. Ik maak naast al mijn scrapkaartjes, albums en projectjes ook nog leuke haaksels en breisels. Dat doe ik het liefste in de avond lekker voor de tv.
Ik ben gek op haken van kussens en Amigurimi, Ik brei graag truien, vesten. 
Ben je nieuwsgierig naar mijn creaties meld je dan gerust aan als volger.
En heb je vragen stel ze mij gerust...

Veel kijk plezier.

Liefs, Ilonka


1 opmerking:

  1. Hi Ilonka,
    Dank je wel voor je bericht. Jouw giraf is ook erg leuk. Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Jessica
    www.troetelsenzo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen