Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

woensdag 17 juli 2013

POTHOLDERS ROZE EN OLIJFGROEN

Ik zit hier lekker met mn hoofd in de wolletjes. Dit is het reultaat van een dagje haken..
Wat zijn ze superleuk om te maken zeg. Ik heb alweer een paartje af. Nu in een ander kleure Roze en Olijfgroen. Deze zijn in ieder geval voor mijn caravan. Daar zat ik iedere keer zonder.

 




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

  1. hallo Ilonka, ik zag jouw berichtje op fb voorbij komen, volgens mij heb je ook een kaartenblog klopt dat. Wij creatievelingen hebben dan ook meerdere dingen gelijk onderhanden he? Zoals je ziet ben ik volger geworden, zelf heb ik een kaartenblog http://zoveelkleuren.blogspot.com en een handwerkblog http://hobbyhakenenbreien. blogspot.com leuk misschien om ook eens een kijkje te nemen? Trouwens je pannenlappen zijn leuk, ik ben nog met een paar dingen bezig maar wil ze eigenlijk al heel lang maken, dat wordt de volgende uitdaging dan maar, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ilonka, Je moet het maar kunnen,
    haken ligt bij mij totaal niet in de hand hahaha, wel heel leuk gemaakt zo met die roze rand knap gedaan hoor!!

    Groetjes Maranda

    BeantwoordenVerwijderen