Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 15 juli 2013

GRANNY SQUARE DEKEN

Een tijdje geleden ben ik aan deze " Granny Square deken" begonnen. We zijn net weg geweest met onze sleurhut. Lekker een weekje naar de Belgische Ardennen. En wat is er niets fijner als je de hele dag gewandeld hebt om s'avonds lekker met de beentjes omhoog te gaan zitten haken. En ik heb de smaak te pakken  want inmiddels schijnt de zon hier weer volop. En is het een mooi werkje om in het zonnetje af te  maken.

Dit is het resultaat van een weekje s'avonds haken.





En dit is een errug leuk boek met allemaal leuke patronen. 


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super mooi meis ga zo door hahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend mooi is dit ook weer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen