Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

maandag 15 juli 2013

GRANDMA,S POTHOLDERS

Goedemiddag medefreubelaars,

Ik kwam deze week het patroon tegen van GRANDMA,S POTHOLDERS.
Ik ben gelijk mn voorraad kast ingedoken en heb er een wolletje uitgezocht.
Na een paar dagen met mn hoofd in de wolletjes gezeten te hebben is dit het resultaat.
Het patroon staat HIER 





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Ladiesss ik zou het waarderen als jullie eerst volger van mn blog worden. 

Dan blijft het voor mij leuk om mijn patroontjes met jullie te delen.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka.
    Bedankt voor jouw reactie.
    Wat prachtig gehaakt dit,is ook een leuk patroontje.
    Heel mooi gehaakt groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka.
    Leuk dat je mijn blog gevonden heb en volger geworden ben.
    Leuk haken he deze pannenlappen. Ik heb ze ook gemaakt in een andere kleur. Staan ook op mijn blog en je deken wordt prachtig. Leuke kleurtjes bij elkaar.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka
    Het is gelukt hoor .Morgen maar uitprinten en dan een kleurtje ervoor uitzoeken , en dan maar haken , is een keer wat anders dan kaarten maken.
    Liefs Jaita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie nu pas dat je dit leuke blog hebt. Echt leuk. Ik ben je volger geworden hoor!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik ben een nieuwe volger
    je pannelappen zijn geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo ilonka,
    nou ik heb je blog weer gevonden hoor,en heb me weer aan gemeld als jou blogvolger,
    wat heb je mooie pannelappen gemaakt,ze zijn ook heel erg leuk om te maken,mijn complimenten hoor,
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen