Welkom op dit blog !!! Ik ben Ilonka Heuverkamp mijn hobby is breien en haken. Ik laat jullie mijn creaties zien en ik hoop jullie te inspireren met mn werkjes. Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Ik wens jullie allemaal heel veel kijkplezier.

zaterdag 27 juli 2013

GEHAAKTE TAS

Hallo ladiessss


Deze paarse tas is zo simpel om te maken.
Je haakt een vierkant, deze begin je met allemaal stokjes.
Dan ga je door met boogjes te haken. 
Aan de punten van het vierkant... maak je de hengels vast.

Ik had nog zoveel paarse katoen liggen dat ik de laatste dagen met deze warmte heerlijk in de tuin heb gezeten met een haakwerkje. Wel warm maar onder de luifel is het goed te doen.


En dit is het resultaat....




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


1 opmerking:

  1. hoi Ilonka, dat ziet er inderdaad erg leuk uit, goed voor je restjes en je houdt er nog iets leuks aan over ook, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen